Vanilj doft!

Sitter här i min fina lägenhet, lyssnar på raised fist, har på massor av stearinljus och ett doft ljus bredvid datorn som luktar vanilj. Sjukt mysigt och bara sitta och slappna av för en gångs skull.
Har idag gjort bort min muntliga del i nationella svenska och det gick rätt bra. Nu har jag inget som måste vara klart till imorgon eller fredags så jag ska ta det lungt för första dagen på några veckor, ska dock kolla igenom låten till eos, men det är mest roligt så.
Min bil är just nu på väg att få vinterdäck, svin najs. Så jag kan alltså åka med friends säkert i denna halka.
- Undra om det är något bra program på tv på onsdagar? har inte hunnit titta nästa alls på tv denna hösten, så jag hänger typ inte med i vad som går på tv. Igår kollad jag dock DA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0