Var sitter felet?

Alltså denna dagen har vart rätt kass. Hela dagen förstördes pga. en person. Hur jävla kul är det att vara som osynlig på en lektion? seriöst, jag fattar inte vad det är för fel på människan. Helt onödigt att jag går på lektionerna när jag ändå inte "behövs", suck så less jag är!
Jag undrar vars felet sitter? inte fan är det i mig iallafall, jag försöker ju åtminstone, försökte till och med prata med människan, men inget verkar gå in... varför inte bara lyssna? jävlaaa.....

Har gjort bort kuhi provet, så skönt! nu har jag dock massor med annat, men det är alltid skönt med en sak mindre. Jag känner mig sjuk och som sagt allmänt less, så jag har ingen lust att plugga. Har dock hunnit ha roligt idag också, vart och fika med Moa och Ingela efter provet osv. Nu sover Moa och jag sitter här och klagar. Ska börja träna på en låt till musiken.

Skulle behöva busa och gosa med Olivia, allt skulle kännas bättre... men så ska hon vara så långt borta :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0