Vilket "Idol" år 2010 blir!

Helt galet många bra i år! alltså i Idol.
I fredags var det en "perfect day", först kör hela dagen, dock vart alla helt slut efteråt och så fick lunch så sent, men! Efter skolan vad jag med Ingela handla frukter, bär och choklad som vi sedan åt på kvällen, doppa allt i smält choklad. Eter att vi handlat det så bestämde vi oss för äta sushi så vi köpte sushi och det var riktigt gott, jag vill ha den nu! Sen senare kom även Ida när vi skulle se på Idol och vi tycker om samma personer i Idol, alltså visste vi vilka vi ville ha med! Så varje gång dom sa ett namn, av de personer vi ville gå vidare så blev alla helt tokiga och börja skrika, haha. Helt galet inne i Idol iår, måste nästan dra och kolla på arcus när de kommer.

Men till favoriterna då: Olle Hedberg, så sjukt bra! älskar hans röst. Sedan har vi Jay Smith, tok-skönt röst, perfekta rock-rösten, han är typ för bra för Idol. Sen har vi ännu en gossen som heter Daniel Norberg, hans röst är så mysig och hans falsett!. Sen har vi "gubben", den sjukt bra 47 åringen Geir Rönning, nog tycker jag att han förtjänar en plats i Idol med hans röst, åldern är ju bara "ett" nummer, dock har även han vart med i eurovision 2005. Dock vill inte jag att han ska vinna, men han kan få vara med åtminstone, haha.
Sen kommer vi till tjejerna. Elin Blom hon är bara så "tuff", coola bruden, haha. Men hon har fin röst, har verkligen utvecklats på några år, hon har ju som sagt vart med i både mpg nordic och finska eurovision songcontest med sitt band Sister Twister. Sedan har vi Sassa Bodensjö, grymt cool brud det med, rösten är riktigt "skön".

Sen de andra är också bra, men dessa som jag nyss rabbla upp är mina favoriter.
Jag gillar även t.ex. Jazz-Linnea, men hon är inte direkt favoriten, men bra röst har hon verkligen!




High and dry, lyssna på hans falsett!


Jay, Jay så sjukt bra! Han skulle lika gärna kunna vara en stor rock-stjärna från USA.


Sjukt bra, den skulle typ bara perfekt om hon hade bättre engelska-uttal. Men den är verkligen inte dålig! hon har verkligen utvecklat på några år. Ska ladda upp några andra videos i eget inlägg om henne, pga. vi snackar idol nu!
Higway to hell - Sassa

Kan man ens tycka att detta är dåligt?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0