beslutsånget

Nu sitter jag här igen, vid datorn. Sitter och tänker, min hjärna går på högvarv och jag hatar det.
Jag har lite feber och mår rätt dåligt, känner mig sådär kraftlös. Sedan tänker jag att jag borde åka och hälsa på hemma eftersom jag saknar dom. t.ex. så tok saknar jag Olivia. Men jag vet fan inte om jag skulle orka sitta i bussen i 5 timmar denna helg! Jag känner mig alldels för matt för det.
Sedan så har jag fått erbjudandet att fara och handla idag ungefär efter att jag slutat och det skulle faktsikt vara svin bra eftersom jag knappt har något att äta/dricka. Men det har jag ju såklart inte bestämt mig om ännu heller.  Sen försöker jag även bestämma om jag orkar gå till skolan, jag har ju delvis redan skippat franskan men jag har ensemble och kör ännu, men jag känner mig som sagt sjuk vilket jag är, så jag vet inte hur jag ska orka. Men kommer säkert bli att jag ändå far pga. jag blir stressad annars.

Jag borde även prata med lite friends om vi kan hitta på något ihelg, något som inte är anträngande eftersom jag helt enkelt inte kommer orka.

Ahhh.. vad allt ska vara svårt.. helt onödigt..



Jag börjar 12.00, alltså om ca. 2h, så jag måste nog börja klä på mig och sådant om jag nu ska till skolan, suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0