change

Ändrade planer eller snarare så blev inget av. Utan nu sitter jag ensam och väntar på att maten ska bli klar. Har ont i halsen, i gommen och så har jag feber ca 38, inte najs. Har inte ätit sen jag åt frukost så det känns som att det är dags att äta när kl snart är 19.30.
Tyvärr blev våran laga mat kväll inställd pga. massor som kom upp för de flesta. Men jag får vell ta och vila idag och försöka bli frisk istället.
Kom fram till att jag kunde frågat Minna eller Tova om någon vill umgås, men nu känns det försent. Han inte tänka på de förens nu eftersom de vi skulle göra ikväll något som de andra fråga om jag ville haka på, på. Men ja, jo ja får vell göra det bästa av situationen. haha.

Nu sitter jag och äter, sprang här i mellan åt och lagade klart maten, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0