coming home

Jag börjar bli less på att jag är så sjukt trött varje morgon, fast jag försöker lägga mig tidigt så att jag kan sova lagom. Jag måste typ sova riktigt dåligt eftersom jag varje dag vaknar som om jag skulle sovit 3 timmar eller något. Jag borde hinna sova ihelg, fast ja, jag sover oftast mitt på dagarna när jag är hemma eftersom vi gör mycke på morgonen och efter det brukar jag vara helt slut och somna. Det är sjuk hur trött man kan vara, så jag måste verkligen försöka sova ihelg.
Måset till skolan om ca. 40 min. Måste först föra mina grejer till Lärkan och sedan hasa mig ner till kungsfågeln, suck. Men efter franskan har jag hål till 12.00, så då ska jag hem och fixa det sissat och vila lite om jag hinner.
Sen har jag ensemble och kör, slutar 14.50, ska försöka hinna med till 15.10 bussen, får troligtvis hoppa på vid skolan för jag hinner nog ej gå till busstation, suck... hoppas det finns platser. Men det beror såklart på om jag inte bestämmer mig för att åka 16.35 bussen, för någon anledning, men troligtvis tar jag 15.10.


ooooh, ska få se baby idag ♥


Kommentarer
Postat av: Kusin lina

Gullisen är så söt:) Men jag undra hur designade du din blogg?Jag hade velat designa egen blogg.Tyvär vet jag inte hur man gör:( Så du kanske kan göra ett inlägg om hur man designar?

2010-09-24 @ 16:58:17
Postat av: kusin lina

Oh vad gullig olivia är:) Förresten hur designade du din blogg?Jag skulle velat veta.Kanske du kan göra ett inlägg hur man designar blogg? PLEASE:)

2010-09-24 @ 17:00:13
Postat av: Kusin lina

Förlåt att det blev många kommentarer:/ Det är något fel på min dator...

2010-09-24 @ 17:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0