Dagar hit och dagar dit..

Ska till skolan på ett tag eller ja det är rätt länge kvar tills dett, ca. 40 min eller något. Men jag sitter här och funderar på att skippa skolan imorgon och åka hem till mami, jag mår ändå rätt dåligt så det känns onödigt att vara i skolan och må dåligt. Har så mycket lektioner imorgon som jag måste prestatera på mycket. Men jag har inte bestämt mig ännu, vill jätte gärna gå på kören, men jag har ret hosta så vet inte hur det kommer gå och så har jag ensemble B och vi ska börja med en ny låt och vi har endast 2 lektioner och lära oss låtarna på, så isfl har jag en lektion till det, men ja.. det går säkert det också.
Men jag ska bestämma mig när jag kommer från skolan osv. Isfl kommer jag åka på eftermiddagen troligtvis.. eller iallafall på dagen, eftersom jag har massor att göra hemma innan jag åker iväg. Men tur så slutar jag tidigt idag så, isfl har jag tid.

Men det återstår att se om jag åker idag eller inte.. kan bli att jag inte åker också, som sagt.


Det ser ut att bli soligt idag, men vi får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0