feber

Sitter här igen utan att jag pluggat något alls idag. Vart i skolan, haft inså i 2 timmar pga. att de efter mig inte kom, tur det. Sedan har jag haft finbesök av Moa, som vanligt, haha. Sen har jag suttit och vart irriterad på att jag haft svin ont i huvudet och feber hela dagen. Ska tvinga mig till sängs inom ett tag, men jag ska skita i att gå på franskan imorgon, orkar fan inte. Sen får jag se om jag klara av att gå på ensemble och kör. Ska troligtvis stanna här i helg pga. att jag verkligen inte orkar åka buss, det är så sjukt jobbigt och värre är det när man ej är frisk.
- Men jag hörde att Linda också hade feber och Moa hade också lite temp..

Well, nu återstår att se hur jag mår imorgon. Om jag ska till ensemblen så börjar jag 12.00 så vi får se, ska vakna och känna efter. Men jag måste ju även hinna lägga mig och sova, men jag kan typ inte gå ännu.... snart snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0