Feel like a lady, but you my lady boy.

Denna Amy Winehouse låt kör vi på ensemble B. Första låten på kursen, låten är hur härlig som helst, lyssna!
I början så hör man som en synth som typ bara spelar vad som helst, lyssna så fattar du! på 0.10 ungf.
Sedan trumpeten i låten är härlig och TOVA du måste spela saxofon där!
Sedan älskar jag när basen då det låter som om någon skulle varit och skruvat på den, den låter så "burrig", svårt att förklara, men lyssna på t.ex. 1.04 
Trummorna är också sköna... alltså jag gillar hela låten.. allt tillsammans låter så bra!



http://www.ultimate-guitar.com/tabs/a/amy_winehouse/stronger_than_me_crd.htm


Kommentarer
Postat av: Tova

Haha, har faktiskt alldeles nyss lyckats lista ut hur jag ska spela det där. Jag kände mig verkligen jätteduktig. Så det ska nog gå bra hoppas jag ;)

2010-09-08 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0