Fey Oooh!

Sitter här och frunderar på att koka mer Té, drack Té med Moa för ett tag sedan, medans vi såg idol. Nu är jag ensam men vill typ ha mer Té så jag får vell ta och fixa det. Har haft rolig dag förövrigt, skolan vart ok och efter min enda lektion tog slut så var jag hos Bosse och snacka och lyssna på musik, haha roligt att han skrivit en låt om en Amanda från hpda, den går typ något Amanda "något" är på väg till haparanda. Det var ett roligt sammanträffande. Sedan mötte jag på tjejerna och jag, Moa & Ingela for och fika på Café fröjd, vi satt där ett bra tag och for efter det hem till mig och såg på Harry Potter. Moa somnade och Ingela for innan slutet, så jag såg klart filmen själv. Sedan har Moa lagat mat och jag har ätit, lol. Vi chillade och jag fick massor av bra musik till min spotify av Moa.

Förresten ni skulle se mitt sovrum, det är som en jordbävning har orsakat skada där, haha jag rev ut nästan alla mina kläder ur skåpet eftesrom jag tänkt rensa det svin länge, men jag har inte orkat fixa efter att jag drog allt, så jävla dåligt.


OBS! OBS! OBS!

Alla tittar på denna video, lyssna på slutet då sjunger vi i kören en låt som heter Fey Oh för Haiti-katastrofen. Låten blev jätte bra, låter super bra, tyvärr så är den inte så lång men lyssna och njut.

http://www.streamio.se/Play?projectId=20450&language=swedish

Kommentarer
Postat av: Tova

Haha, fan vad bra det var, men det var nog bara för att jag var med ;)Det dom hade filmat var dock inte med..

2010-09-22 @ 20:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0