FF

Känner hur febern stiger, sitter och fryser samtidigt som är jag är helt slut, trött...
Har vart på ensmblen idag, var rätt kraftlös så jag orkar inte mycket och så var jag på kören och det gick vell hyffsat. Mervi hämta mig vid skolan efter att jag slutat och vi for och handla på Willys, så nu har jag mat, äntligen. - Jag åt super mycket efter att vi vart och handlat och brände gommen, svin äckligt!

Som sagt så sitter jag och fryser nu och väntar på att någon ska höra av sig så jag vet om vi skulle göra något ikväll. Där ser man, Ingela ringde precis, haha och sa att hon och Moa ska komma hit på ett tag. Då vet jag det.
Men jag kan tillägga att jag saknar mamma & Olivia dom är så bäst! hoppas att dom kommer hit nästa helg eller något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0