Give me!

Lina, jo jag har lärt mig lite franska men inte mycket.

Nu är jag ensam igen, det suger! Jag saknar Olivia super mycket redan, fast jag låg och gosade med henne imorse, hon är så sjukt söt. Det är så bekvämt att bo med familjen, vilket jag då inte gör speciellt ofta. Men man vänjer sig ändå eftersom skolan tar upp så mycket tid osv.
Sitter just nu och laddar in bilder på skivor, eftersom min kamera är full med bilder och måste bränna dom till skivor innan jag tar bort alla. Har 1 skiva kvar att bränna, men jag måste först fixa några bilder innan jag kan bränna den. Sen ska jag fixa lite mer, ska försöka fixa så mycket som möjligt idag, så att jag har mindre att göra senare.
På tisdag ska jag gå riskettan och på tisdag börjar idol, hehe. På måndag börjar Ullared, kuligt.

Men jag tänkte meddela att jag vill ha dom här T-shirtsen! Den med skivomslaget ska jag troligtvis beställa från CDON.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0