HIM stuff!

Nu har jag beställt några saker jag velat ha ett bra tag!
Gick in på HIM:s hemsidan, tänkte men jag kollar på grejerna som finns i "shoppen". Hittade det jag ville ha och bestämde mig för att beställa. Så snart har jag dessa grejer i mina händer. Tote pagen är vill jag så gärna ha och T-shirten men jag fick även ett block på köpet, vilket jag är nöjd över.

Nu ska jag titta på Muumin, fixa något att äta, kanske söka kläder på nätet, men det är så svårt att hitta så vet inte om jag kommer hitta något vettigt, hope so dock. Sedan ska jag kanske se någon film eller något eftersom att jag inte har speciellt mycket annat att göra. Det är väldigt vackert väder ute, men jag vet inte vad jag kan göra ute för att jag har feber och jag kan inte direkt fara till stan eller fara ut och promenera, då blir jag bara värre.



Kommentarer
Postat av: Kusin lina

Nice!

2010-09-19 @ 14:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0