If you wanna know here it goes gonna tell you this..

Sitter och tittar på Idol, men idag är det personer jag inte riktigt fastnat för så mycket. Jag vill se Jay, Olle och finlands-svensken och några andra.
Jag sitter och spelar och sjunger under pauserna, jag borde göra lite skol-stuff men jag får ta det imorgon eller ikväll eller någongång när jag orkar, hihi.
Har sovmorgon i morgon, jag är inte trött har druckit för mycket kaffe... suck... hoppas jag somnar. Imorgon har jag endast en lektion! arko, hoppas fan inte vi gör något jobbigt, men jag tror vi ska fortsätta och spela upp saker osv... suck! inte för att jag orkar med någon arko alls just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0