Inte bra alls!

Sitter här på soffan och jag mår dåligt, har helt sjukt ont i huvudet, ibland gör det så ont att jag nästan börjar gråta, fattar fan inte vad det är. Mår även ill och det gjorde jag imorse också. Just såna här tillfällen hatar jag att jag bor ensam. Man kännes sig så hjälplös om man nu skulle få något konstigt anfall, vem fan ska ringa ambulans då? mina fåglar eller? därför jag tycker att det är lättare att bo hemma, pga. tryggheten.
Jag skulle egentligen behöva göra massor t.ex. lära mig Funhouse med P!nk till ensemblen, men seriöst så kan jag bara sitta här just nu, mår fan piss. Borde även plugga lite olika ämnen och läsa.

Idag gjorde vi bort våran redovisning på kuhi:n, skönt att få det gjort. Efter skolan så var Natalie, Josse, Kim, Kalle och jag och tog en fika på Åhlens, samhälls tjejerna (inte alla), som vi hade kuhi med innan var också där, hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0