Inte ens England!

Sitter och dricker kaffe och har ätit bullar till frukost, haha. Har sovmorgon till 10.30 ungf. så jag chillar. Har en lektion idag, hoppas vi inte gör något jobbigt bara!
Skulle pluggat nu med Natalie, men jag tror det blir efter skolan idag istället eftersom hon ej hört av sig. Imorgon har vi som sagt redovisning i kuhi, fyfan vad tråkigt. Så vi måste förbereda oss, jag vet inte ens vad jag ska säga så.
En annan bra sak med idag är att det är Idol idag och det är audtitions i Luleå och jag kommer se folk jag känner, hihi kul!
-Har förövrigt haft massa kompisar över igår och Moa sov över från söndag till måndag och hon var här igår och chilla lite mer, haha. Ska ladda upp lite bilder när jag har tid, kanske senare idag eller något. Har rätt mycket att göra annars så jag vet inte när jag hinner.

Alltdå jag känner mig så smart när jag såg denna video! hahah dom vet fan inte ens vars England ligger på kartan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0