Kom igen!

Sitter och tittar på Pretty Wild, tycker om det programmet faktiskt. Tur att det är ett avsnitt kvar, för jag har svin tråkigt. Har varit super uttråkad idag, Moa var här ett tag också men vi både hade svin tråkigt, lol.

Haha fyfan vad jobbigt att sjunga så snabbt! Helt ärligt talat blir jag mer imponerad på dessa såkallade "disney-stjärnor", vissa av dom är riktigt duktiga, dom är faktiskt underskattade bland folk i min ålder. Vad kan det bero på? avundsjuka? jag tycker iallafall dessa är riktigt talangfulla som många andra också. Man behöver inte skriva jätte komplicerade låtar för att det ska vara bra. Jag lyssnar inte på t.ex. JB, men dom är bra när man väl kollar in dom. Man behöver inte ens lyssna på något om det är bra. Jag kan lyssna på ungefär allt, men jag gillar ändå Metal genren svin mycket. Så det är heller inte undanflykt. Tycker det blivit för mycket "hat" för unga talanger. Nu tänker jag på t.ex. Jonas Brothers, Tokio Hotel & Justin Bieber. Det är bara löjligt egentligen. Jag säger dock inte att man måste lyssna på dom artisterna/banden, men man kan vell åtminstone visa respekt. Jag brukar tänka mig att om jag satt i deras situation, inte fan skulle jag ogilla det.. skulle snarare älska det! så tänk dig själv i deras situation.  


Kommentarer
Postat av: Tova

True story (Y)

2010-09-27 @ 19:34:17
Postat av: isa p

helt rätt!

2010-09-30 @ 19:41:03
URL: http://poned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0