LINA

Lina om du vill ha en ny design på din blogg, så kan jag hjälpa dig, det är rätt komplicerat att visa hur man ska göra, för det är så mycket. Det beror självklart på hur du vill att den ska se ut. Men jag kan hjälpa dig om du vill, du får gärna hälsa på mig så kan vi ordna en tillsammans, så får du bestämma och säga hur du vill att den ska se ut. För jag måste ju veta hurdant du vill ha.

Förövrigt är jag ihpda nu, ska strax ner och prata med mor min, sedan ska jag se idol kl 20.00. Jag måste bara tillägga jag älskar kören, det är så roligt. Sedan tyckte jag att våran ensemble lektion var riktigt rolig, lol. Nu orkar jag dock inte skriva mer.


Kommentarer
Postat av: Kusin lina

Vad bra! Nångon kan Emma och jag komma till Luleå till dig:)

2010-09-25 @ 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0