måste sova!

Nu har jag läst Mannen som dog som en lax av Mikael Niemi, den var lite mysko, men inte direkt dålig. Utan bara mystisk på något sätt. Men det är ju som sagt en dekare, det är vell mystiska dom ska vara? haha
Jag är svin trött men jag håller ännu på att fixa saker inför imorgon, eftersom jag ska åka till hpda och hälsa på familjen, ska bli så skönt! jag saknar dom för mycket! Sedan är jag så stressad osv. så det kanske skulle kunna vara skönt att bara vara med familjen och ta det lungt och inte behöva sakna dom för någon dag. Dock kommer jag troligtvis iallafall vara stressad, kan typ inte vara utan att stressa, dåligt dåligt. Men ja, jo snart måste jag lägga mig och sova, håller på att slumra till vid datorn, kl är snart 23.30 och jag brukar lägga mig 22.00 som senast, så inte konstigt att jag är trött.

- Nej! nu måste jag stänga datorn och göra det sissta så jag kan sova, börjar 08.15, har franska på kungsfågeln så här är det ingen sovmorgon, suck! Slutar även 14.50, men ska troligtvis sluta ca 20 min tidigare bara för att hinna med 15.10 bussen, ska nog fråga om det går bra, jag vill komma fram i tid, det blir så jobbigt annars.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0