Much to do!

Helt ärligt talat! riskettan var en av det tråkigaste sakerna jag vart på i hela mitt liv. Jag höll på att bli tokigt i slutet, haha. Inte för att skrämma upp alla som ska ta körkort och måste gå riskettan, men det var så sjukligt tråkigt!

Idag har det förresten vart svin fint väder igen! Jag, Moa, Ingela, Josse & Linda satt på picknick i flera timmar vid södrahamn, svin härligt. När jag kom hem så tog jag en dusch, alltså jag kan inte vara utan att duscha håret en enda dag, kanske på helgen.. men fan vad det känns som att mitt hår blir smutsigt direkt.
Har suttit och läst Mannen som dog som en lax av Mikael Niemi, eftersom vi måste läsa 3 av hans böcker till börjar av Oktober då han kommer till skolan. Boken är en deckare, så den är lite grotesk ibland men, ja jag har som sagt läst ca 1/3 av boken, kanske lite mer så jag vet inte så mycket ännu om den, men borde läsa ut den så snart som möjligt! eftersom jag måste börja läsa på nästa bok.

Strax börja idol så jag ska ta en paus från läsanden och pluggandet.. jag måste dock plugga kuhi efter idol, suck!

Det roliga är ju att mitt internet knappt fungerar, jävla piss tele2. Fyfan vad jag längtar tills jag får byta internet. Jag har haft mina mgit i 6 dagar och jag har tydligen förbrukat dom redan... vilket inte kan vara sant! helt omöjligt, dom brukar räcka annars och jag har inte ens hunnit vara på datorn mycket denna månda, jävla tjuvar!


saknar sötis Olivia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0