Neeej

Nej vad jobbigt att gå till skolan idag! jag är svin trött. Jag fixade in kläderna i skåpet var klar vid 23 tiden, men sen var jag tvungen att duscha och så jag la mig sent eftersom jag läste några kapitel i boken jag håller på att läsa just nu. Så jag är svin trött idag, försökt dricka juice för att piggna till. Jag hatar att vara trött på morgonen. Måste nästan tvinga mig att lägga mig tidigt idag, iallafall så att jag lägger mig 22.00, men jag hittar alltid på något annat som måste göras.

Jag borde egentligen kolla en låt innan jag går till skolan eller jag snarare måste, för vi ska kunna den idag. Så jag måste nog ta tag i det eftersom jag ska till skolan om ca. 20 min, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0