Nu, snart!

Inatt har jag sovit jätte dåligt så jag har vart svin trött hela morgonen. Var på franskan på morgonen och min nästa lektion börjar 12.00, så jag sitter hemma och vilar. Har alltså ensemble B och sedan kör och sen ska jag åka hem till mamma, ska som sagt fara lite tidigare från kören, för att hinna till busstation, suck jobbigt!
- sitter och lyssnar på låtarna vi har i ensemble, mest på Amy Winehouse låten som vi ska spela idag, men lite på Funhouse men P!nk som vi snart också kommer att spela.

Pratade med mor min och hon sa att internet hemma fungerar inte, hoppas verkligen att det börjar fungerar i helg, I need internet. Men ihelg måste jag lägga tid på plugga, ska läsa Vittula tänkte jag och plugga franska, kuhi, musik och sådant. Sen ska jag nog klämma in något mer roligt att göra, får se hur det blir. Planerna ändras alltid eftersom.

Ska fortsätta lyssna musik, spelar gitarr, dricka cola, äta kex och försöka piggna till lite innan jag ska till skolan igen. + att jag måste fixa lite till fåglarna som just nu flyger runt i lägenheten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0