Ordning och reda i spotify

Suttit och ordant i min spotify lista. Såhär ser den ut just nu. Den är inte ens nästa klar. Fyfan vad jobbigt det är att fixa, har släng runt alla låtar hit och dit i massor av olika mappar, men nu får det vara nog. Sen är det sjukt svårt att veta vilken mapp man ska lägga vad i eftersom, ja jo det är så helt enkelt.
Tänka sig att detta har min tid gått till, skulle behövt läsa men jag har inte orkat. Tur så har jag en endaste lektion imorgon, så jag kanske hinner läsa då eller något.

Jag borde verkligen gå och lägga mig eftersom jag inte sovit ordentligt i natt och vart jätte trött, men jag vill inte gå ännu, kan typ inte ens sova pga. att jag är i högvarv. Måste försöka varva ner och fixa mig ordning för sängen, så kanske jag kan gå och lägga mig sen också. Tur att jag börjar först 10.30 imorgon iallafall.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0