Sept. 5

Jag är trött, som vanligt ungefär. Idag har jag varit duktig och införskaffat ett block till 5 olika ämnen, jag har gått 2 veckor med papper i fickan så det känns som att det är dags att börja ta det lite mer seriöst nu, haha. Mötte Natalie på stan och vi gick ett tag på stan men sedan drog vi hem till mig och satt och prata och drack massor med kaffe.. i några timmar. Sen har jag bara fixat och trixat och ätit svin mycket. Nu är jag så pass trött att jag borde dra mig mot sängs, måste fixa tvätten lite ännu om jag orkar.
Imorgon väntar en lång dag, rättaresagt till 17.00, kanske att jag går hem i mellan åt, får se.. eftersom jag har ett 2 timmars hål innan sissta lektionen.


saknar Olivia & mor min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0