Sept. 6, 2010

Alltså galet långt måndag, jag har egentligen massor kvar att göra, men får nästa ta och göra det imorgon eller något. Har iallafall hunnit med skolan, slutade 17.00 gick hem och tog en promenad eftersom det varit sjukt fint väder idag, varmt och skönt! När jag kom hem duschade jag och åt soppa, mums!
Sen har jag även hunnit med att göra inspelningen till arko:n och skickat in den, skönt.
Nu är mitt störta jobb innan jag kan sova att se till att fåglarn flyger in i buren.... men nu fick jag in dom, chill.

Ska inte vara vaken så länge till eftersom jag måste stiga upp tidigt och måste vara kl 07.45 på körskolan och sitta där i flera timmar, suck vad jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0