Storm & feber!

Det är värsta stormen ute, jag tycker det är obehagligt. Det är så extremt påminner mig lite om stormen i sommras, försökte ha öppet dörren men det gick inte, blåser alldeles för mycket. Ser ut som att träden ska flyga i väg... så är det att bo i Luleå.
Förövrigt så har jag feber ca. 38, inte najs. Haft ont i huvudet och mått illa imorse och nu hela eftermiddagen/kvällen, sjukt o-nice! Tänkte läsa och plugga idag, men det enda jag gjort är att jag har tittat på Funhouse och lärt mig en del av den, den var inte så svår som jag trodde, haha.

Hoppas att jag blir bättre till imorgon så jag kan gå till skolan imorgon, får se om jag har feber eller inte på morgonen. Men imorse kändes det fan inte kul att vara i skolan eftesrom jag mådde svin illa, trodde att jag skulle kräkas, men det blev bra efter ett tag, tur det!
- Sitter och fixa lite med bilder, men borde snart stänga datorn eftesrom jag borde vila ordentligt, typ hämta kallt vatten, något kallt att ha överhuvudet eller något sådant.


Så fint i måndags.

Fina kompisar jag har. Kim, Ingela, Malin, Josse, Natalie & Linda

Söta Moa :)

Natalie & Linda

Moa, jag & Ingela

Linda

Natalie & Linda

Malin

Massage på gång, haha

Ingelaaaaaa

Så vackert väder.



Låg på balkongen med Moa och tittade på himmlen, haha... fast Moa sov!
 
Moa sover...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0