The new

Inatt sov jag hos Moa. Det blev lite på impuls så, hade tråkigt och Moa var tvungen att tvätta så jag följde med hem till henne eftersom jag inte sett hennes nya lägenhet. Vi spelade Monopol, käka och hade super kul. Riktigt trevlig kväll. Men på morgonen så segade vi och helt plötsligt sa Moa att bussen går om 1 minut, haha. Jag fick lite av en chock, så vi sprang iväg till bussen och den var försenad flera minuter, suck. Tur att vi han åka med dock, så jag har alltså åkt gymnasiebussen för första gången, haha.

Idag tog jag en fika med Minna efter skolan, det var trevligt. Efter det har jag inte gjort speciellt mycket är super trött. Men jag stör mig på att jag skulle vela gå på kvällsöppet i stan idag, nu typ. Olle Nyman (The New Man) spelar på strand typ nu och jag hade velat se honom, så suck på det också. Men jag ids seriöst inte fara ensam dit och jag orkar inte börja ringa runt folk och se om dom ska dit eller är, säkert flera som är där...

Alltså, suck säger jag bara! 
Borde göra massor men jag orkar inte, är bara... jag vet inte vad!
Jag vill ha något riktigt jävla gott att äta, men jag har typ ingenting! Måste typ gå och gräva runt i köket för att hitta något.
Ååååhh.. jag måste införskaffa kläder också! mer... nya och kasta allt skit ur mitt skåp, men det är så svårt....

ALLT är så ÅH idag! eller snarare NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0