redan, tiden springer iväg...

Vicki, jag har sett filmen svin många ggr. Ser på den när jag ska sova, haha. Tycker den är helt okej, blev dock bättre efter att jag sett den några gånger.


Det är galet att det redan är 1 September. Har fått massor att göra i skolan, suck! har en novell att läsa, nästa onsdag måste jag ha en ideskiss för projektarbetet, på arkon måste vi spelat in något som är minst 30 sec, till nästan tisdag och vi har ett grupp arbete på kuhi:n som måste göras på typ 3 lektioner och det är inget litet, utan en inlämnings uppgift och redovisning. Alltså, detta kallar inte jag mjukstart iallafall, haha.
Imorgon har jag endast en lektion så, jag borde hinna fixa och göra saker imorgon, ska försöka snacka om projektarbetet, det är nästan ett måste!

Alltså idag är jag för pigg för att lägga mig och kl är redan 22.00, helt galet kommer typ vara svin trött imorgon. Ska fortsätta spela gitarr och försöka bli trött, måste även hinna tvätta ansiktet och borsta tänderna mellan åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0