Youtube

Kollade lite på youtube eller mycket... eftersom jag inte hunnit kolla nästa något i veckan.

Förövrigt kommer jag nog åka till Luleå 13.35 bussen, det går en 12.00 buss, men det känns som att det är snart, men vi får se. Jag mår rätt dåligt så jag har inte ett dugg lust att sitta i bussen, men måste man så måste man.


Han eller ja dom är så begåvade!


Jag är alltid lika imponerad av hans videos! hur coola som helst.


hehe


hahahhahah


Mitchell Mitchell


Haha Nelson Mandela grejen var bäst. En älder version av Obama, lol :D


Läste om Will Smiths dotter som skriver kontrakt med Jay Z, ahit vad alla små kändis ungar börjar sjunga. Hela smiths familjen verkar ju börja med både musik och film. Inte för att jag tycker dom är dåliga, dom är gulliga. Men dom har så mycket lättare att komma fram i rampljuset, änn vad många andra har.
Willow som hon heter låter rätt lik Rihanna ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0