You are Chuck Bass

Jag såg precis Gossip Girl, 2 avsnittet från säsong 4. Jag började nästa gråta i avsnittet, sen var jag glad och det var helt enkelt ett bra avsnitt.
Sitter just nu och kollar på Livräddarna på Bondi, svin bra program jag tittar på det varje dag, haha. Shit vad man får sitta och garva åt dom ibland.

Förövrigt har jag som sagt vart sjukt trött idag. Vart i skolan till 15.00 när jag kom hem tog jag en snabb dusch. Ingela kom hit var här och chilla ett tag och sedan så har jag lagat mat, ätit. Idag ska jag inte göra mycket mer eftersom jag är svin trött och måste ta det lugnt. Ska se Idol och sådant lugnt, borde spela lite gitarr, men jag har huvudvärk så får se hur det blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0