Baby

What a day! Har hunnit med skolan och efter skolan var jag med Malin N på stan vi var och shoppa, både köpte jeans. Det var kul, både köpte två par cheap monday, vi prova typ många, haha! Men det var najs och det behövdes. Dock måste jag springa på stan ännu någon annan dag eftersom jag behöver mer stuff! så Tova du vet vad som gäller, haha.
När jag kom hem duschade jag och så hade jag öppet balkongdörren ett tag och då kom en äcklig jävla mega fluga/geting som jag hade världens kamp med! seriöst den ville inte dö på något sätt, jag spruta massor av hårspray på den och sen höll jag på att ta sönder fönstret, jag hatar kryp är stört rädd för dom! Men efter en lång kamp så dog den, fyfan! och när jag gick på balkongen kom ett jävla bi och flög på mig, fyfan då fick jag nog och stängde dörren snabbt som fan! Det är vell det som är positivt på vintern att det inte finns äckliga getingar osv.
Sen har jag suttit och fixat ihop bilder från i helg t.ex. dessa på Olivia gjorde runda fina kanter på dom, haha! Men hon är så gullig!!!!
Har även suttit och spelat och "sjungit" Introducing Me, den är så rolig! Tova du måste komma och hälsa på så ska jag show you vad jag går för, hahah lol.

Just ja, jag glömde att efter att jag haft kampen med äckel krypet fick jag byta alla sängkläder, hahah! Nu blir det skönt att få sova i rent och inga kryp i sängen... blir paranoid när jag sett ett kryp (fluga/getingen mega saken) att det finns fler, haha. Hatar som sagt kryp.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0