Studentmössa!!

Perfekt Tova! det är bara att ta med saxofonen imorgon!

Alltså jag känner mig jätte gammal när jag idag beställt min studentmössa, helt galet att jag tar studenten nästa sommar. Min kommer troligtvis bli fin, haha. Jag tog estet färgerna på den, alltså lila vilket är perfekt eftersom det är en av mina favorit färger. Sedan ska det stå Amanda ES3D på framsidan och 2011 bak. Fick även skriva in en egen text in under flärpan som den som vill får se sen senare. Men jag kan säga att det var sjukt svårt att bestämma vilken mössa och hurdan man skulle ha, det fanns så mycket att välja mellan. Hoppas som mest att den ska passa, för storlekarna var jätte svåra att välja, hoppas fan i att den inte är för lite, då blir jag tokig, haha.


Förövrigt har jag haft ont i huvudet hela veckan, jag börjar bli små tokigt. Igår kväll när jag la mig så hade jag konstigt ont i huvudet när jag låg mot ett håll, jag trodde fan att jag typ fått en hjärntumör eller något. Undrar om jag håller på att blir sjuk eller om jag är för stressad eller vad fan det är! men något är det. Just nu när jag vilar så har jag inte lika ont men jag känner ändå av det hela tiden. Jag måste även bestämma mig för om jag ska fara och se på Hockey ikväll eller inte. Det är träningsmatch mellan Luleå och kärpät, men jag vet inte. Har både lust och vet samtidigt inte om jag orkar pga. huvudvärk och massor att göra. Hatar beslutångest.



Kommentarer
Postat av: Tova

japp, det jobbiga är bara att släpa med den på bussen... hate it.

2010-09-09 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0