Yesss

Till Lina! Ja, absolut det är bara att höra av sig innan så kan jag kolla att jag har tid, oftast har jag det dock.

Idag har jag införskaffat mig ett par jeans leggings eller vad det nu heter eftersom jag och mor var på halpahalli och dom har värsta rean, så det var najs. Borde dock fara på stan i Luleå och inför skaffa mig lite nya kläder, jeans, hela linnen nästan alla mina är trasiga och sen nå sköna tröjor, skulle inte sitta fel med ett par kängor eller andra fina/sköna skor. Men när ska jag orkar göra det? det är en riktigt bra fråga, jag är så lat på att gå i affärer, sjukt jobbigt och bestämma sig och så tycker jag inte om att slösa pengar, haha. Men nu kännes det som att det är dags för en uppdatering i mitt klädskåp, har köpte lite kläder på sisstone, det är en bra början på uppdateringen. Men jag måste verkligen tvinga mig till affärn någon dag, går runt varje dag i princip med samma kläder, tvättar dom i mellan åt och mina fav. jeans är nästa förstörda nu, så jag får vell skaffa mig ett par DrDenim jeans, finns på carlings som jag vet iallafall, men jag skulle kunna köpa ett par cheap monday också, måste fara och prova! någon frivillig som vill gå i affärer med mig? Tova maybe?  haha!
Det blev ett långt tal om att jag behöver köpa kläder!

Förövrigt har jag haft en rätt trevlig dag, mor och jag har fixat så att det kommer att ske en renovering i resten av lägenheten inom 3 veckor, så uppe toan kommer göras om, brors rum ska göras om och så kommer jag troligtvis få nytt golv i mitt rum.
Efter att vi sprungit våra ärenden somnade jag på soffan i några timmar, sjukt skönt. Nu är jag dock riktigt pigg! Såg även en del av Camp Rock idag, alltså jag gillar såna filmer töntigt mycket, haha vill fan ha dom. Har även införskaffat Kick Ass på dvd, hihi den är så kul.. dock lite våldsam, lol.

Men jag ska typ mysa med Olivia nu! cacaca-ciao!




Kommentarer
Postat av: Tova

haha men visst, jag kan vara smakråd!

2010-09-25 @ 21:21:29
Postat av: Kusin lina

Öhh? Jag fatta inte så mycket?

2010-09-26 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0