"den var jag"

Hemma hos mamma nu.
Åkte natt tåg, efter det har jag vart på kontoret halva dagen.
Har inte hunnit göra så mycket mer idag. Är svin trött, så jag ska nog lägga mig alldeles strax.
Har massor med bilder från Helsingfors, men orkar inte ladda in dem på datorn osv. Så, de kommer nog inom några dagar.

Hade iallafall en svin trevlig resa. Hade riktigt skoj med mina fina flickor.
Köpte min studentklänning, men den är inte vit. Det får vara så, den kändes som "jag".
Hitta lite andra saker också, men inte så mycket faktiskt.
Något som var ett viktigt var ett par nya converse eftersom mina svart/vita ser utsom något helt annat och är helt deformerade. Kommer upp en rolig bild senare.

Nu sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0