Så denna vecka var en sån vecka!

Vilken trevlig vecka. Först magsjuka natten mellan måndag-tisdag, vaknade mitt i natten av att jag mådde svin dåligt. Krälade till toan och spydde och satt där på moas toa golv i flera timmar innan jag klarade av att gå och lägga mig. Hela tisdagen var jag helt död.

Idag skola och haft min PA-redovisning, den var trevlig. Men nu sitter jag här hemma har svin ont i huvudet och jag har dålig hörsel idag. Märkte det på kören, jag kunde alls höra mig själv så det var nästan omöjligt att ta en stämma. Nu provade jag spela gitarr och sjunga lite men det går fan inte, vad är det för fel på min hörsel?

Well, nu ska jag ta värktablett och fortsätta plugga, blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0