soon to leave

Då var det tisdag och jag sitter framför datorn igen, haha.
Känner att jag verkligen tagit igen all uppdatering som tidigare knappt skett.
Fin tycker jag att bloggen börjar bli också, men hur länge tycker jag det? haha
Jag vill gärna redigera bloggar, så den som vill att jag ska fixa, hojta till friends!

Något jag vill klaga om är allergin som dykit upp och blir värre för varje dag. Hoppas mina mediciner börjar hjälpa någongång.
Snart ska jag borsta tänderna, knyta skorna och sådant för att sedan dra mig mot skolan. Nu när jag ännu har den tryggheten att få gå i skolan.

Förövrigt detta är min nya profil bild. (tagen i helsinki den med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0