Strangers Like Me

Sett Tarzan nyss, det var så länge sedan sisst. Jag verkligen älskar alla gamla disney flmer, synd att vi endast har dem på vhs och dem är hos mamma. Men i sommare om de flyttar hit och våran enda vhs spelar fungerar, då ska jag fan se på disney filmer dagarna långa.

Hittade en kommentar på youtube som jag bara måste få ha med:
do you remember wanting to run through the plains of africa with simba? swing through the jungle with tarzan? go to the enchanted castle with bell? go to the ball with cinderella? ride a magic carpet with alladin?save china with mulan?shrink to toy size to play with buzz and woody? turn into mer-people and going under the sea with ariel?

if you do or want disney to bring backmovies like this re-post this comment maybe the disney corporation will see it and get there heads on straight


Kommentarer
Postat av: natta

Åhhh vilken NOSTALGI jag börjar nästan gråta!!!

2011-04-25 @ 17:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0