Vad ska jag göra?

Vart sjukt duktig och gjort bort jätte mycket arbete!
Gjort klart pa-rapporten och skickat in den.
Gjort lite andra saker och skickat tusen mail som jag inte hade fått iväg tidigare.
Städat och tvättat kläder.

Nu återstår en fråga, ska jag stanna här i helg eller ska jag åka to mum?
1. Det skulle vara skönt att slippa sitta i buss 5 timmar denna helg.
2. Det skulle skönt att slippa gå till busstation och hem från busstation.
3. Nu till det negativa.. nästan alla ska åka någonstans i helg, vad ska jag då göra?
4. Har inte lust att sitta inne i lägenheten och uggla för mig själv.
5. Den enda jag kan umgås med är Ingela, inget negativ med det... det är bara det att hon troligtvis kommer vara upptagen en stor del av helgen.

Så nu återstår frågan, hur ska jag göra?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0