För idag, för imorgon & för igår.

Måste bara säga att jag imponerad av hur bra Oskar Linnros är som artist och låtskrivare.
Har läst lite om vilka han har jobbat med och vad han har gjort och självklart lyssnat på musiken. Han slog mig med häpnad, hade ingen aning om att han var så begåvad.

Verkligen "skit" kul att veta att vi har så begåvade unga musiker i Sverige också.
Gillar många svenska artister, har inte gjort det förut. Men nu tycker jag att det dyker upp en efter en som är super bra. Tycker det är jätte härligt att kunna lyssna på BRA svensk musik. (sånt som jag tycker är bra, alla har ju olika smak.)

keep up the good work svenskar!
Vilja bli - Oskar Linnros



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0