min dator vill inte.

Min dator är nästa helt död så jag har i princip ingen nytta av den. Sitter just nu vid mors dator eftersom jag ville titta runt lite på sidor som jag inte kunnat göra dom senaste dagarna eftersom min dator lägger av efter några minuter.
Det är extremt frustrerande när jag vill sitta och redigera foton och ordna med annat skoj, så går det inte för att min dator håller på att krascha....


Hoppas på att få den att fungera så snart som möjligt och om inte annat skaffa en ny dator eller prova ominstalera hela maskinen, men kan inte göra det direkt heller eftersom jag behöver photoshop, så jag kan installera dit den direkt efter ominstalleringen är färdig!
- och ordna massor, spara och sådant från datorn.. som kommer ta en evighet eftersom den lägger av hela tiden.


Nu ska jag sluta skriva detta meningslösa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Pippi

Sv: Jag har en som är Shih Tzu/Bichon Frise och en som är lite mer än hälften Shih Tzu, en del Tibetansk Spaniel och lite lite Mops. :)

2011-12-21 @ 19:01:30
URL: http://pippih.se
Postat av: Lina :D

Alltså så hände samma grej för min data, då var jag tvungen att BÖRJA OM ALLTING, alla bilder, videor och sånt for bort. ||

Btw, hade du kunnat fixa en grundmall till mig? Jag menar du fixar en design, och så kan jga byta header, textsnitt, profilbild och sånt?

2011-12-23 @ 12:35:32
URL: http://diwi.blogg.se/
Postat av: Lina

SV: Okej, då kanske du har haft din data förlänge (vet inte...) Men köp en Macbook, mycket bättre!



Men du kan ju fixa så att headern är typ BREDD: 680PX; och höjden 450PX; något sånt! Och sen kan du fixa resten själv, och sen kan jag byta header, bakgrund och sånt, senare alltså....

2011-12-23 @ 16:15:28
URL: http://diwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0