Vackra flickor

Börjar med att skriva att min dator inte fungerar ännu heller som den ska. Väntar på att någon ska hjälpa mig med ominstallering så att jag får se om det hjälper eller om jag måste köpa ny.

Men nu till det roliga.
Igår hälsa mina vackra kusiner på och jisses vad ni tjejer hade växt, Emma och Lina alltså. Inte länge kvar innan ni växer om mig, haha. Hade det iallafall kul och måste bara få visa lite foton som jag knäppte lite snabbt, tjejerna är så vackra! kolla ögonen!!

Hoppas på att komma igång med massor nu efter jul och nyår, börjar med att få en fungerade dator.

Kommentarer
Postat av: LINA

SV: Jaa! Det måste vi verkligen, det var jätte kul att komma till er! ;)

Hoppas vi hinner komma till er innan skolan börjar! Okej, nu vet jag lite grann om filter ;)

2011-12-26 @ 22:29:32
URL: http://diwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0