Alla älskar Norman!

Denna dagen har vart fullspäckad!

Varit på utbildningsmässa i Piteå, sett blondinbella, spela kina schack, ätit popcorn och träffat rebecca.
Efter att vi kom tillbaka till Luleå, köpte mig en god macka och kaffe i fiket. Pratade med trevliga männsikor. Repade och gjorde vettiga saker. Kom hem lite efter 17.00, hjälpte mamma med hemsidan, åt lite mat snabbt.
Sedan sprang jag och Linda till norrbottensteatern i -40 ungefär, jag avrundade det, haha. Såg en del av en föreställning som heter Alla älskar Norman, den finns i 3 delar, man behöver dock inte se alla. Det var iallafall en riktigt rolig kväll, tacka och bockar. Påvägen hem halkade jag något brutalt framför skolan, kom knappt upp för att jag började skratta. Sen "flummade" jag och Linda hem. Nu sitter jag och skriver detta, bara för att jag inte orkar göra något bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0