Help mig någon?

Detta bådar inte gott!
Min förkylning har blivit värre och febern har stigit. Så sjukt-sjuk-sjukt dålig timing.
Om jag inte blir frisk innan måndag så gråter jag, jag kan nämligen inte åka iväg om jag är såhär sjuk.
Försöker kurera mig med allt jag har hemma, alltså genom att dricka massvis med té, smörja in mig med vick-salva, ha på varma kläder och vila.
Skulle behöva någon som tar handom mig och då menar jag någon som går och handlar allt som är bra mot förkylning. Det längsta jag kommer till är statoil, men där fanns inget. Dock tänker jag inte ens gå ut ett steg ur huset innan jag blivit bättre, jag ska fan åka till Israel.

PS. HJÄLP MIG!

Kommentarer
Postat av: Ingela lalal keisususus

Amanda jag ska fan ta hand om dig imorrn!

Ska köpa ingefära till dig!!

och STIG INTE UPP UR SÄNGEN IMORGON!!!!

2011-02-24 @ 22:47:18
Postat av: Amanda

tack ingela, give me ingefära!

och jag ska absolut inte gå någonstans utanför dessa 52 kvadratmeter.

2011-02-25 @ 11:19:08
Postat av: Anonym

hann tyvärr inte komma med ingefäran :(

Men jag tänkte på dig idag när jag såg Efter 3, gitarr 2 och vaniljsåååååås ^^ och justja såg lite glass/window eller vad ever han nu kallas ;P

2011-02-25 @ 21:57:47
Postat av: Amanda

Det är ju tanken som räknas.. åh om jag också bara kunde vart frisk och fått se dessa...

2011-02-26 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0