I need some hope!

Hej, just nu vill jag bara gråta!
Jag kan inte längre tänka positivt, det måste nämligen hända ett mirakel innan måndag om jag ska kunna åka till Israel. Seriöst om jag inte kan åka på måndag kommer jag gråta som ett litet barn i flera dagar.

Har försökt tänka positivt, men nu går det inte längre. Har provat i princip allt som ska hjälpa för förkylning, men min förkylning är lika dålig ännu om inte sämre och jag har ca 1 dygn på mig att bli frisk, kan man se ljust på det? nja.

Det jag oroar mig mest för är flygningen, alltså om jag skulle åka och är förkyld. Den som åkt flygplan vet nog vad jag menar, det är förjävligt och gör sjukt jävla ont. I sommras när jag åkte så var jag inte ens jätte förkyld utan bara lite och jag grät i flyget. Så om inte min förkylning blir mycket bättre så kan jag inte åka. Har kollat igenom massor man kan göra för att lindra smärtan och sådant när man flyger och det är, nässpray, värktablett, hostmedicin och sen finns det öronproppar som heter earplanes som hjälper med lufttrycket, men dom finns ju inte luleå utan isfl i stockholm. Sen finns det tydligen något knep, att man lägger muggar över öronen och man ska ha varma handdukar i muggarna.

Snälla ge mig ett mirakel, gör mig tillräckligt frisk för att flyga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0