Ingen Israel - bra start på lovet...

Nu är det så att jag inte kan åka till Israel, men jag har bestämt att jag inte ska sitta och grina och tycka syndom mig sjäv. Det finns så många i världen som mår sämre änn jag och får aldrig chansen att åka utomlands, har inga så fina kompisar som jag, familj och allt som jag har. Så jag har bestämt mig för att se från den ljusa sidan.

Jag ska försöka bli frisk så snabbt som möjligt och sedan ska jag försöka vila och umgås med familjen, så det jag hoppas på är att bli frisk nu. Just nu mår jag inte alls bra, har feber, hosta, tryck i hela ansiktet och har lock och tryck för öronen så jag hör dåligt.

Men idag fyller mamma år så jag ska försöka vara så glad som möjligt, det är nog pga. att mamma fyller år jag kom fram till att jag måste vara positiv och inte vara så deppig, det är ju inte direkt rätt åt henne att sitta och titta på mig som "surar". Så nu ska jag vara så glad jag kan vara fast mitt mående.

Hoppas att tjejerna får jätte roligt i Israel. Men sen vill jag tillägga att ni ska resa med mig någon dag, det är ett som är säkert. Min nästa resa blir säkert till Israel med Natalie, så snart som möjligt - bara jag får tid såhär på slutet av skol-året. Men det ska jag försöka fixa. Får försöka fixa ihop lite pengar, eftersom jag miste 4000 kr på detta, så det var ett sjukt svårt beslut att fattar. Fast mitt mående så bestämde jag mig för 2h sedan att jag inte ska åka..


hej - hå - livet - rullar - på.

TACK till mamma som köpt mig massor av krämer, host medicin, nässpray och allt som gjort tillvaron lättare.


Kommentarer
Postat av: Lina!

Hihi Zombie xD!

2011-03-03 @ 16:18:31
URL: http://musicbymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0