Sluta... jag vill också!

Lång dag, är helt slut. Kan dock inte lägga mig för att jag måste sitta och dricka varmt för att kunna sova, har sjukt ont i halsen och har feber. SJUKT! dålig timing, jag vill absolut inte vara sjuk på måndag då vi åker till Israel.
Tyvärr kan jag inte stanna hemma hela dagen imorgon heller eftersom jag ska tenta av finska, skulle nämligen vart bra att vila en hel dag, tur att jag inte behöver gå till skolan förens 11.30 iallafall.

Förövrigt har dagen vart lång, som jag reda skrivit. Vi har nämligen vart på musik högskolan i piteå och på Framnäs och tittat hur det går till. Shit, vad sugen man blir på att gå överallt - sen så börjar jag tänka och märker.. att jag inte borde tänka så mycket. Mer skriver jag inte om det, haha.

Just, ja. Jag var i skolan nyss och kollade på 2:ornas kuhi projekt redovisning. Shit var dom har gjort det annorlunda sen förra året, alltså organiserat på ett annat sätt. Men det var kul att se iallafall.


känner mig lite som Olivia på denna bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0