en av det värsta saker jag vet är...

Varför ska té svalna så snabbt? har fått koka om vattnet flera ggr för det blir kallt så snabbt.

Har suttit och pratat med Natalie på facebook, har fått smått natalie abstinens, haha! Tjejen är så extremt party av sig, kan inte sluta skratta. Fick höra att hon gjort en power point om våran Irsael resan som hon skulle visa till oss när hon kommit tillbaka, helt crazy. Sen hoppas jag att vi kan göra så mycket som möjligt av det sakerna, men det beror helt på den ekonomiska biten hos alla. Fick veta lite smaskiga detaljer, svin najs!

Har även hunnit göra klart stämmorna, ringe Ingela tillslut som fick hjälpa mig med det sissta. Sen har jag försökt komma på en melodi, men jag kommer inte på något.. alla låter jätte dåligt.

Jag har kommit fram till att jag bloggat lite på sisstone, men idag har bloggat mycket. Det beror helt på att jag har mycket att klaga om... eh..

Nu ska jag dela med mig av en av det värsta saker jag vet... HONUNG!
Jag får kväljningar när jag känner doften av honung, gillar inte ens att tänka på honungm usch får rysningar.
Jag förstår inte själv hur man ogilla något så mycket?! efter en extrem förkylning för några år sedan har jag inte kunna äta eller lukta på honung, usch!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0