Forgiven, Not Forgotten

Vilken dag, nu är jag helt slut. Har verkligen fått svin mycket gjort idag, förövrigt en bra dag. Fast att det hände en helt sjuk grej idag när vi var en sväng till storheden, jävla psyko gubbe.
Ska lägga mig strax, ska bara lyssna klart ensemble låten - den nedanför. Imorgon åker jag hem till familjen och ska vara där över helge och hjälpa till. Ska även hämta min kamera som är fixad, det var nå helt puckad inställning på den, men nu ska den gå att fota med igen.

Nu orkar jag inte skriva mer.


Kommentarer
Postat av: Kusin Lina

Hej! Titta min kompis blogg BlackStarShine.blogg.se den e ny och dom gjorde den igår. Den handlar om deras liv och andra saker.... ;D Det är två personer som skriver. Rekommendera det här till din a vänner så de får läsare! Tack i förväg ;)

2011-01-14 @ 09:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0