Life is a zoo in a jungle

Nu sitter jag här och väntar på att skolan ska börja, kul? nja - inte direkt. Har egentligen läxor, men det är för tidigt, jag orkar inte plugga.
Har ont i lungorna, väldigt o-nice. Ont lite här och där, men inget som riktigt brytit ut, så typiskt.

2 timmar kvar tills skolan börjar, kanske far tidigare till skolan men isåfall måste jag ha något att göra. Vet att Moa är i skolan och pluggar, men ids inte dra och störa henne just nu, vilket säkert någon annan gör, haha.
Skulle kunna arbeta lite pa faktiskt, men orkar jag? jag vet inte.

Suger att jag endast kan ladda upp webcam bilder!!!!



Har klippt luggen, jag kan se världen igen!
Även införskaffat lite nya plagg, svin snygga ;)


Kommentarer
Postat av: inglalal

Fiiiin halsduk :D:D

2011-02-01 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0