stämmor hit och stämmor dit!

Hur skriver man stämmor? jag vet fan inte. Det som jag skriver låter bra till att börja med men sen spårar det ur och låter inte lika bra längre. Hjälp mig!
Sen att det inte finns hjälp någonstans på nätet, jag har sökt tro mig! det gör ju inte det hela lättare.

Hur fan ska jag komma på en melodi, jag orkar inte? och orkar verkligen inte börja skriva upp allt i noter, svin jobbigt.

Hur ska jag kunna skriva minst 2 A4 om ämnen som man kan få ihop ordentlig fakta på ½ sida?
Hur ska jag få ihop 2-3 A4 om människosynen i två olika religioner? alltså jag tycker 2 A4 är jätte mycket!

Och hur ska jag kunna lära mig 100000 låtar på några dagar?
Jag som har ont i halsen, lungorna etc. allt! orkar inte, blääääää!

- Jag är extremt negativ, på tooook för mycket att göra just nu!
jag vill ha lov, ta en paus och andas lite och inte drunkna i skol uppgifter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0